Splošna vprašanja in odgovori (FAQ)
Imaš vprašanje? Odlično - tukaj smo, da ti pomagamo. Spodaj najdeš odgovore na najpogostejša vprašanja o naročilih, dostavi, plačilih, izdelkih in še več. Vse na enem mestu, da bo tvoj nakup na SkinFairytale.si čim bolj enostaven, varen in prijeten. Če odgovora ne najdeš, nam piši na info@skinfairytale.si ali nas kontaktiraj na družbenih omrežjih - vedno z veseljem pomagamo. 💚
Kategorije pogostih vprašanj:
Vprašanja vezana na nakup
Nakup na SkinFairytale.si je hiter in enostaven! Ko si izdelek izberete preverite željeno količino in kliknite na gumb “Dodaj v košarico”. Potem se vam prikaže celotna košarica, kjer lahko po vseh dodanih izdelkih kliknete “Zaključi nakup” in sledite korakom za zaključek naročila. Nakup lahko opravite tudi brez registracije.
Ne, pri nas lahko nakup opravite tudi kot gost. Če pa se registrirate, lahko spremljate status svojih naročil in jih imate vedno pri roki. Za registrirane stranke nudimo tudi dodatne ugodnosti. 😉
Seveda – tu in tam jih skrivamo na naših družbenih omrežjih (Instagram storyji so pravi naslov 👀). Priporočamo, da nas spremljate, da vam kakšna ugodnost ne uide!
Ob zaključku naročila preprosto vpišite kodo v polje »Koda za popust« in kliknite gumb »Uporabi«. Popust se bo samodejno odštel od vrednosti naročila, če je koda veljavna.
Odvisno od akcije – včasih se popusti med seboj seštevajo, včasih pa ne. Vedno preverite pogoje posamezne promocije, kjer bo jasno zapisano, ali je seštevanje mogoče.
Najprej preverite, če ste kodo pravilno vpisali (velike/male črke, presledki). Če koda še vedno ne deluje, preverite veljavnost ali pogoje uporabe. Za pomoč nam lahko vedno pišete na skladisce@skinfairytale.si.
Za nove obraze in zveste kupce v naši trgovini se pogosto najde kakšna skrivna ugodnost! Priporočamo prijavo na e-novice in spremljanje naših družbenih omrežij – včasih se splača malo pobrskati. 😉
Da, SkinFairytale občasno pripravlja prav posebne akcije – za lansiranje novosti, praznike, rojstne dneve … Če želite biti med prvimi, ki jih odkrijejo, se prijavite na naše e-novice!
Najlažje bo, če se prijavite na naš newsletter ali nas spremljate na Instagramu in Facebooku. Tako boste vedno na tekočem – brez zamujenih popustov ali novosti.
Vprašanja vezana na plačila
V naši spletni trgovini lahko izberete med različnimi varnimi načini plačila:
- kreditne kartice (Visa, Mastercard)
- plačilo po povzetju
- plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
- PayPal
Ob zaključku nakupa izberite tisto možnost, ki vam najbolj ustreza.
Seveda. Med zaključkom naročila izberite možnost »plačilo po predračunu«. Na email prejmete podatke za nakazilo, paket pa odpremimo takoj po prejemu sredstev.
Da, seveda. Med oddajo naročila vnesite podatke o podjetju, sistem pa bo samodejno izdal račun z vsemi potrebnimi informacijami. Če potrebujete pomoč, nam pišite na info@skinfairytale.si.
Da! Na voljo imamo digitalne darilne bone v vrednosti 10€, 25€, 50€ in 100€. Popolno darilo za vse, ki imajo radi kakovostno in nežno nego kože.
Ob zaključku nakupa vpišite kodo, ki ste jo prejeli po emailu, v polje za kodo za popust. Znesek bona se bo avtomatsko odštel od vrednosti vašega naročila.
Da, vsa plačila potekajo prek varnih in preverjenih ponudnikov. Uporabljamo zaščitene povezave in ne shranjujemo podatkov o vaši kartici. Vaša varnost nam je pomembna!
Trenutno je možno v posameznem naročilu uporabiti en darilni bon. Če pa imate več bonov, nam lahko pišete na info@skinfairytale.si in bomo skupaj poiskali najboljšo rešitev.
Vprašanja vezana na naročila
Naročilo lahko prekličete sami v svojem uporabniškem profilu (če ste se ob naročilu registrirali). Lahko pa nas tudi pokličete na 040 627 644 ali pa nam pišete na skladisce@skinfairytale.si, in bomo uredili preklic za vas.
Naslov za dostavo lahko spremenite takoj po oddaji naročila – čim prej nas pokličite na 040 627 644 ali pa nam pišite na skladisce@skinfairytale.si, da paket še pravočasno prestrežemo in popravimo podatke, preden gre od nas.
Po oddaji naročila žal ni več mogoče spremeniti načina plačila. Če imate težave, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli najboljšo rešitev.
Da, v večini primerov lahko! Pokličite nas čim prej na 040 627 644, in bomo preverili, če je še mogoče prilagoditi vaše naročilo.
Najprej preverite vsiljeno pošto (spam). Če sporočila ni, nas pokličite na 040 627 644 ali pišite na skladisce@skinfairytale.si, da skupaj preverimo, ali je bilo naročilo uspešno oddano.
Status "na čakanju" pomeni, da še čakamo na potrditev plačila ali dodatne informacije. Če niste prejeli potrditve po emailu, nas prosim kontaktirajte na 040 627 644 ali skladisce@skinfairytale.si – hitro bomo preverili, v čem je težava.
Seveda, v komentar napišite vaše želje in paket bomo zadržali v skladišču do vašega željenega datuma odpošiljanja. Ker se bo paket pripravil vnaprej bo GLs dostavna služba poslala sporočilo z podatki paketa, vendar bo kljub temu paket odposlan ob željenem datumu.
Če ste se ob naročilu registrirali, lahko status naročila spremljate v svojem profilu na spletni strani. Če ste naročilo oddali brez registracije, nas lahko vedno kontaktirate na 040 627 644 ali skladisce@skinfairytale.si.
Vprašanja vezana na dostavo
Ko odpošljemo vaše naročilo, prejmete potrditveni email s sledilno številko. Tako lahko svoj paket kadarkoli spremljate prek sistema GLS.
Sledilno številko vam pošljemo na vaš email takoj po tem, ko paket odpošljemo. Če sporočila ne najdete, preverite še mapo z vsiljeno pošto ali pa nas kontaktirajte.
Strošek dostave po Sloveniji trenutno znaša 3,90 €, vendar se lahko občasno spremeni. Točen znesek bo vedno prikazan ob zaključku nakupa.
Seveda! Za vsa naročila nad 50 € je dostava po Sloveniji popolnoma brezplačna.
Pakete pošiljamo s kurirsko službo GLS, ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo.
Naročilo odpošljemo v roku 1–3 delovnih dni po prejemu plačila. GLS običajno dostavi paket že naslednji delovni dan.
Če imate težave z dostavo, nam pišite na skladisce@skinfairytale.si ali pa nas pokličite na 040 627 644. Z veseljem vam pomagamo poiskati rešitev!
Trenutno ne omogočamo osebnega prevzema naročil. Vse izdelke dostavimo na tvoj naslov prek kurirske službe GLS.
Da, pošiljamo tudi v tujino – trenutno po državah Evropske unije, katero si izberete v spustnem meniju pri vpisu podatkov za dostavo paketa.
Da – vsi paketi so varno in skrbno zapakirani, da izdelek med transportom ostane nepoškodovan. Uporabljamo zaščitne materiale, primerne tudi za občutljive izdelke.
Vprašanja vezana na vračila
Vračilo odprtih in uporabljenih izdelkov žal ni možno, razen v primeru upravičene reklamacije (npr. poškodovan izdelek ali napaka v izdelavi). Če imaš težavo, nam pišite – vedno vam bomo poskušali pomagati.
Neodprt, neuporabljen in nepoškodovan izdelek lahko vrnete v roku 14 dni od prejema paketa. Pošljite nam sporočilo na skladisce@skinfairytale.si, da se dogovorimo glede vračila.
Če izdelek ni tak, kot bi moral biti, nam v roku 8 dni po prevzemu paketa pošljite e-mail s kratkim opisom težave in priloženimi fotografijami. Reklamacijo bomo obravnavali in se vam v najkrajšem možnem času oglasili z rešitvijo.
Ojoj! Najlepša hvala, ker ste nam to sporočili. Pišite nam na skladisce@skinfairytale.si ali pa nas pokliči na 040 627 644 in bomo hitro uredili zamenjavo ali vračilo.
Ups! Če kaj manjka, nas čim prej kontaktirajte na skladisce@skinfairytale.si ali pa nas pokliči na 040 627 644 - preverili bomo zalogo, naročilo in vse manjkajoče izdelke brez dodatnih stroškov poslali na vaš naslov.
Na vašo reklamacijo se bomo odzvali v roku 8 dni, rešitev (menjava, vračilo denarja ipd.) pa izpeljali čim hitreje, običajno že znotraj tega roka.
Da – večina naših izdelkov ima varnostno zapakirano embalažo (npr. zaščitne folije ali tesnila), vendar je način zaščite odvisen od vrste izdelka.
Po prejemu vrnjenega izdelka in potrditvi, da je v originalnem stanju, vrnemo kupnino na vaš bančni račun ali v obliki kupončka, katerega lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Vračilo običajno izvedemo v roku do 7 delovnih dni od odobritve vračila.
Vprašanja vezana na izdelke
Ne, naši izdelki niso testirani na živalih – tega ne počnemo niti mi kot blagovna znamka, niti naši dobavitelji sestavin. Čeprav nimamo uradnega cruelty-free certifikata, smo slovenska kozmetika, ki spoštuje evropsko zakonodajo, kjer je testiranje kozmetike na živalih prepovedano. Naš fokus je na kakovostnih sestavinah in formulah, ki so učinkovite, nežne in varne.
Da, na spletni strani prodajamo izključno lastne izdelke SkinFairytale, ki jih razvijamo z ljubeznijo, strokovnim znanjem in posluhom za potrebe občutljive kože.
Ko bo izdelek znova na zalogi, bomo to sporočili na naši spletni strani in družbenih omrežjih. Lahko pa se tudi prijavite na obvestilo neposredno na strani izdelka - takoj, ko je izdelek spet na voljo, prejmete email obvestilo.
Trenutno ne ponujamo testerjev ali vzorčkov. Kljub temu je večina naših izdelkov zasnovana tako, da že pri prvi uporabi koži prinese občutek ugodja in olajšanja.
Seveda! Naši izdelki so posebej razviti z mislijo na občutljivo in atopično kožo. Še posebej priporočamo ZincBalm, AtopicLotion, AtopicBalm in AtopicCream, ki so pri uporabnikih s tovrstnimi težavami izredno priljubljeni.
Da, vsi izdelki SkinFairytale so varni za uporabo tudi v času nosečnosti in dojenja. Formule so skrbno sestavljene brez potencialno škodljivih sestavin.
Veliko naših uporabnikov poroča, da prve spremembe opazijo že po enem ali dveh dneh uporabe – koža je bolj pomirjena, navlažena in manj razdražena. Se pa seveda razlikuje od vsakega posameznika ter od vsakega izdelka.
Za občutljivo kožo obraza še posebej priporočamo našo AtopicCream – vlažilno in hranilno kremo, ki pomirja, obnavlja in krepi naravno bariero kože.
Da, vsi naši izdelki so primerni tudi za uporabo pri otrocih. Formule so nežne, koži prijazne in brez nepotrebnih dražilcev. Edini izdelek, za katerega svetujemo, da se uporablja šele pri otrocih nad 2. leti je RenewCream, zaradi možne reakcije na eterična olja.
Vprašanja vezana na kontakt z nami
Z veseljem smo vam na voljo! Za informacije nam pišite na info@skinfairytale.si, za pomoč pri naročilih in dostavi nam pišite na skladisce@skinfairytale.si ali pa nas pokličite na 040 627 644 (vsak delovnik med 8:00 in 15:00).
Za vsa vprašanja glede nege kože, kombiniranja izdelkov ali izbire prave rutine smo tukaj za vas. Pišite nam na info@skinfairytale.si ali pa nam pošljite sporočilo na družbenih omrežjih – Katarina vam z veseljem svetuje!
Vedno si prizadevamo odgovoriti čim hitreje – pogosto že v nekaj urah, najkasneje pa v dveh delovnih dneh. Hvala za potrpežljivost, če se kdaj malce zataknemo. 💚
Da! Pokličete nas lahko na 040 884 887, vsak delovni dan med 9:00 in 15:00. Če se ne oglasimo takoj, vam vrnemo klic v najkrajšem možnem času.
Seveda! Zelo smo aktivni na Instagramu in Facebooku, kjer nas lahko kadarkoli kontaktirate – še posebej tam pogosto odgovarja Katarina, naša strokovnjakinja za nego kože.